воскресенье, 12 августа 2012 г.

СироЇд...)

Що ж, можна сказати, майже все літо пройшло в процесі перебудови мого світогляду загалом та культури харчування зокрема. Спочатку я не розглядала сироїдство, як спосіб харчування особисто для мене, думала: "занадто важко, не впораюсь...", а ж поки не відчула - пора! Півтори року вегетаріанства підготували хороший фундамент, щоб спробувати і з поступовим зменшенням вареної та обробленої їжі в раціоні я стала їсти виключно живе і зовсім перестала хотіти обернутися назад і скуштувати, ще зовсім недавно, такі смачні речі.., просто, вони більше не смачні. Мені подобається мій раціон.. я щаслива.. 
звісно виникають непорозуміння і не сприйняття з боку моїх близьких та рідних, але якось воно буде.. звикнуть, як звикли, що в мою тарілку не можна класти м'яса.. 
Я не з тих, які проповідують виключно своє бачення і нікого не змушую і не переконую в правильності мого вибору... Для мене так краще, а якщо хтось живе по іншому, що ж, це його право.
Я продовжую пекти пироги, готувати різні страви, просто люблю кулінарію, але не для себе. Люблю коли інші їдять і їм це подобається.
Сама ж я моно-сироїд, не змішую навіть сирі овочі та фрукти, харчуюсь прислухаючись до свого організму, що мені в той чи інший момент хочеться. Люблю це.
І я себе не обмежую в виборі, світ наповнений нескінченною кількістю смакоти, яка насичує не лише тіло, а й душу...


п.с. перед тим як перейти на таке харчування я прочитала неймовірну кількість різної літератури, як наукового, так і художнього характеру і зрозуміла, що це моє, тому жодні доводи та переконання не змінять мого рішення.

Комментариев нет:

Отправить комментарий