суббота, 20 октября 2012 г.

Наболіле

Давно нічого не писала, мабуть так на мене діє домашня атмосфера.
Тиждень просто дозволила собі відпочити, зробити паузу від шумного життя столиці і от, завтра я буду знову в цьому круговороті..
Перші дні безперестанку скрапила, отож в мене назбиралось не мало нових робіт, залишилось зрозуміти чому мій ПК навідріз відмовляється читати картрідер і можна буде публікувати свої роботи, тим паче є в мене непереборне бажання прийняти участь в кількох скетч-завданнях.
Сьогодні гарно упорядкувала більшість матеріалів (немаленька кількість зібралась, скажу я вам), тому перед від'їздом все більш-менш зібрано. Мрію, що колись зможу перевезти все це в київську квартирку, яку з впевненістю зможу назвати своєю. Надіюсь життя буде прихильним до мене в цьому.))
За останні дні було немало сліз через мою вагу, точніше через переживання моєї мамць. Тепер думаю, як трішки поправитись і при цьому залишитись на своїй позиції, буду пробувати різні варіанти, маю на меті записатись на танці і трішки наростити м'язову масу, думаю це найкращий варіант.
За останній тиждень страшно підсіла на ліщину і киш-миш, тепер доведеться відвикати або піддаватися спокусі, але вже в київських магазинах)
А ще я просто кожного разу заворожено спостерігаю за роботами Asuka Miyamoto - вона просто творить чудеса на сторінках і не тільки, її роботи вражають своєю насиченістю, композицією і довершеністю образу - все на своїх місцях, одним словом - майстер свого діла!

Кілька її робіт:








Комментариев нет:

Отправить комментарий