понедельник, 22 октября 2012 г.

СОКОвиті враження)

Початок тижня виявився на диво продуктивним, надіюсь що зумію все доздати і при цьому не перевтомитись..
Сьогодні знову згадалось про Туніс.. ех... спогади безцінні, кожна потрачена копійка була варта того.
Вчора я скуштувала дещо нове, дещо що тішить мене як сироїда і просто прибічника здорового харчування - це сік марки "Зелена Сова" з новітньою технологією збереження свіжості без використання будь-яких додаткових компонентів, тільки концентрат соку і артезіанська вода, жодної лишньої обробки, що безперечно тішить. Я моно-сироїд і взагалі соки - це не мій вибір, я з більшою радістю по-хрумчу яблуком, ніж вип'ю з нього сік, але деколи, особливо в кафе з друзями, я замовляю фреші. Даний продукт мені сподобався своєю компактністю, зручністю і розумною ціною. При цьому цікаво спостерігати за процесом змішування компонентів і смак справді на високому рівні. Одним словом мені сподобалось, так що, деколи я дозволятиму собі таку дрібничку.
п.с. інформація не в цілях реклами, це моя суб'єктивна думка.)

Комментариев нет:

Отправить комментарий