вторник, 11 декабря 2012 г.

свято наближається...)

До Нового Року залишилось зовсім нічого, якихось 3 тижні, а ще зовсім недавно було чудове літо і так не хотілось думати про морози і теплі рукавички...
І все-таки в мене по особливому прокидається ентузіазм в передсвяткові дні, хочеться оточити себе приємними дрібницями на новорічну тематику і просто "чешуться руки" щось виготовити, але нажаль мені доведеться ще потерпіти як мінімум 2 тижні до кінця навчання і повернення додому, до своїх скрап-запасів і просто рідної атмосфери.
А щоб не губитися і зберегти вже знайдені на просторах і-нету ідеї, запощу деякі з них, може ще кому пригодиться.)

Кілька ідей з бокалами - підсвічниками. Дуже вже сподобалась сама ідея






 Дещо для декору помешкання




 і кілька листівок для натхнення
 
 

сьогодні без посилань, лише картинки.

п.с. я таки взяла участь у новорічному обміні листівок і відіслала дві по Україні, тепер вдома мене чекають приємні несподіванки від інших учасників, яким випало зробити приємність мені, буду вдома і обовязково запощу фото.

Комментариев нет:

Отправить комментарий