суббота, 19 января 2013 г.

на старт...

От я вже майже, завершила січневий розворот свого Project life 2013. (згодом покажу результати). Перша сторіночка теж майже готова, от тільки залишився один пустий карманчик, а ідеї, що туди запхати, ще немає...
Це перша моя справді серйозна робота в світі скрапу (листівки не рахуються) і я дуже надіюсь, що вона буде вдалою і покладе початок захоплюючим творінням..)
А ще за мною фото отриманих листівок з Новорічного обміну, адже свої я вже побачила на сторінках блогів Насті та Романа , тепер час і мені виставити отриману красу, та ці проблеми з картрідером псують усю картину.. отож чекайте вже скоро..)

А поки готуватимусь до сесії і коханої столиці (як же я втомилася від поїздів)

для затравки, одне з фото для першої сторінки...

Комментариев нет:

Отправить комментарий